Uh-huh!

Var nyss ute och sprang ett ärende åt min älskade mormor och på vägen mot brevlådan, 5 min innan den skulle tömmas, lyckades jag springa rakt in i en snödriva och fastna. Kul liksom! Jag åkte rakt igenom snön och fastnade ända upp till revbenen.. Som om jag inte redan är sjuk nog! Nej nu tycker jag att denna jäkla snön ska förvinna, på direkten!!!  
Som tur är åker jag och familjen till Lanzarote nu på fredag och då jäklar ska här bli sola av :)  Kommer komma hem brunare och härligare än någonsin, och såå mycket snyggare än ni blekfisar här i vinterkylan någonsin kommer kunna uppnå med er brun-utan-sol. HA!  Sug på den ni!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ha det så bra där borta i tropikerna

2010-02-21 @ 18:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0